Haberler
Beslenme >>
B12 ve B6'da hayal kırıklığı
| B12 ve B6'da hayal kırıklığı |
|
|
|
| 06 11 2008 | ||||||
|
Folik asit, B6 ve B12 vitaminlerinin kalp-damar hastalığına yakalanma riski yüksek kadınlarda kanser riskini azaltmadığı bildirildi. Bilim adamlarının, Nisan 1998-Temmuz 2005’te en az 42 yaşında, kalp-damar hastalığına yakalanma riski yüksek 5 bin 442 Amerikalı kadın üzerinde yaptığı araştırma, sanılanın aksine folik asit, B6 ve B12 vitamini takviyesinin kanseri önlemediğini gösterdi.Rastgele seçilen katılımcıların yarısına her gün 2,5 mg folik asit, 50 mg B6, 1 mg B12 vitamini verildi, diğer grupsa placebo (sahte ilaç) aldı. Araştırmaya katılan 379 kadın kansere yakalandı. Bunlardan 187’si vitaminleri ve folik asidi, 192’si placebo alanlardı. Araştırmacılar, placebo alanlar ile folik asit ve B vitaminlerini alan kadınların, ölümle sonuçlanan meme ve diğer kanser türlerine yakalanma riskinin hemen hemen aynı olduğuna dikkati çekti. Araştırma, Amerikan Tıp Derneğinin (JAMA) dergisinde yayımlandı.
Görüntüleme sayısı: 63
Yorum yaz
|
||||||
| < Önceki | Sonraki > |
|---|
| Ana Sayfa |
| Haberler |
| Hastaneler |
| Sigorta Şirketleri |
| Arama |
| İletişim |
| Otellerde "hijyenik yatak" |
|
Potema Potema bu işi gerçek... |
| Devamı... |
| Gön: deniz |
| Skolyoz (Scoliosis) nedir, ne ... |
|
tebrikler Çok başarılı bir mak... |
| Devamı... |
| Gön: Ömer Faruk San |
| Kemoterapinin panzehiri balık |
|
ananasnhapı Ananas hapını selüli... |
| Devamı... |
| Gön: hikmet |
| Kalbiniz çok hızlı mı atıyor? |
|
tşk bizim için böyle öne... |
| Devamı... |
| Gön: ismail |
| Soru ve Cevaplar |
|
soru selam ben 22 yaşında... |
| Devamı... |
| Gön: dilek |